ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ..



ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ, ΛΥΣΕΙΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ, ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ...

ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ...ΣΤΟΧΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ...

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ..

Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

1.Τι γνωρίζετε για το κίνημα του φιλελληνισμού;

2.Ποια μέτρα πήρε ως κυβερνήτης της Ελλάδας ο Καποδίστριας για τον εκσυγχρονισμό
α) της εκπαίδευσης;
β) των ενόπλων δυνάμεων;

3.Τι γνωρίζετε για τον Β΄ Βαλκανικό πόλεμο;

4.Τι γνωρίζετε α)για τη συνθήκη των Σεβρών;
β)για τη συνθήκη της Λωζάνης;

5.Τι γνωρίζετε για τον ελληνοϊταλικό πόλεμο;

ΟΜΑΔΑ Β

(Από τις τέσσερις ερωτήσεις επιλέγετε δύο.
Κάθε ερώτηση βαθμολογείται με 4 μονάδες.)

1.Για ποιους λόγους ορισμένοι πρόκριτοι ή διανοούμενοι έκαναν αντιπολίτευση στον Καποδίστρια;

2.Ποια πιστεύετε ότι θα ήταν η έκβαση των Α΄ και Β΄ Παγκοσμίων Πολέμων εάν δεν συμμετείχαν
οι Η.Π.Α.;


3.Τι πιστεύετε ότι θα γινόταν εάν η φιλοβασιλική κυβέρνηση που εκλέχτηκε το Νοέμβριο του 1920 στην Ελλάδα τηρούσε την υπόσχεση της για τερματισμό του πολέμου;

4.Ο πρωθυπουργός της Μεγάλης Βρετανίας, Ουίνστον Τσώρτσιλ, είχε πει όταν οι Έλληνες πολεμούσαν Ιταλούς και Γερμανούς:

«Μέχρι τώρα λέγαμε ότι οι Έλληνες πολεμούν σαν ήρωες. Τώρα θα λέμε ότι οι ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες!»

Αναλύστε την παραπάνω φράση καθώς επίσης και τη συμβολή της χώρας μας όσον αφορά την έκβαση της εισβολής των Γερμανών στη Ρωσία.